تصفیه آب

تصفیه آب کرج - تصفیه آب تهران - تصفیه آب مشهد - تصفیه آب شیراز - تصفیه آب بندرعباس - تصفیه آب رشت - تصفیه آب ساری

تصفیه آب

تصفیه آب کرج - تصفیه آب تهران - تصفیه آب مشهد - تصفیه آب شیراز - تصفیه آب بندرعباس - تصفیه آب رشت - تصفیه آب ساری

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

داخل پکیج تصفیه فاضلاب :

کلیه سطوح داخلی ابتدا چربیگیری و زنگ زدایی می گردد. سپس توسط یک لایه رنگ زینک ریچ کولتار پوشش داده می شود و سپس توسط یک لایه رنگ اپوکسی میانی MIO و یک لایه رنگ خارجی پلی یورتان آنتی UV به ضخامت کلی 240 میکرون پوشانده می شود. به منظور افزایش چسبندگی رنگ های اپوکسی به بدنه سازه در صورت لزوم از سندبلاست Sa 2 1/2 بهره گیری می شود. سندبلاست کردن برای پکیج هایی که جهت نصب در مناطق مرطوب تولید می شوند الزامی می باشد.

الکترو پمپ ها، بلوئر ها ،سیستم تزریق مواد شیمیایی ، تابلو کنترل، دیفیوزرهای هوادهی و سایر ملزومات مصرفی در تولید پکیج تصفیه فاضلاب از معتبرترین مارک های خارجی نظیر لوارا LOWARA ، آرزن AERZEN، گریتک GREATECH ، لانگ تک LONGTECH، اتاترون ETATRON، زیمنس SIEMENS، اشنایدر Schneider Electric ، پاساوانت و . . . تهیه شده است .

 مشکلات تصفیه فاضلاب : یکی از مشکلات در این زمینه ازدیاد لجن غیرفعال در بخش ته‌نشینی می‌باشد که به روش لجن کشی در پکیج تصفیه فاضلاب میتوان این مشکل را رفع کرد .


نویسنده : راد مهر

  • poper poper
  • ۰
  • ۰

در آشپزخانه های صنعتی :


ورود چربی  مورد استفاده در رستوران , آشپزخانه , قنادی , فست فود ها  , غذای آماده به شبکه فاضلاب ساختمان indoor و نهایتا ورود چربی سفت به شبکه فاضلاب شهری outdoor مشکلات گرفتگی پایپ های (لوله پولیکا , لوله کاروگیت ) حمل و انتقال و نهایتا مسدود شدن لوله را در بر خواهد داشت. این مضرات چربی در چاه فاضلاب خاکی باعث مسدود شدن روزنه های چاه میگردد , به عبارتی چاه خاصیت جذبی آب خود را از دست میدهد . از این رو در اصنافی همچون تولید لبنیات , صنایع تولید مواد غذایی , کورت , قنادی های ؛ رستوران ها ؛ فست فود ها , ساندویچی ها , مجتمع های تجاری دارای آشپزخانه یا دارای سالن های سرو غذا و … از دستگاه چربی گیر بایستی بهره ببرند .  . چربی گیر میتواند چربی ها و روغن های معلق در آب را سرد کرده و جدا کند این جدا سازی با آرام سازی و خنک کردن آب صورت میگرد . خنک سازی آب باعث میگردد چربی در سبد آشغالگیر و چربی گیر به دام (تله Trap) کرده و جامد گردد , سپس توسط اپراتور چربی گیر این چربی های اضافی جمع آوری و با زباله  عمومی دفع گردد .

  • poper poper